Самарська М. В., м. Добропілля В рамках роботи з обдарованою дитиною пропоную, як практичний психолог та вчитель інформатики, матеріал з використання розвивальної казкотерапії в роботі з учнями при вивченні основ програмування.
Лобадюк В.В. м.Торез В этом году приняли впервые участие в Бобре,правда немного карантин перебил планы, но ничего, для первого раза не плохой результат, а главное детям очень понравился!
Корнев М.Н. Старобешевский р-н 21-23 июня в районе проходили занятия для учеников по решению олимпиадных задач. Занятия проводила Кравец Г.П. Очень полезное и плодотворное мероприятие. Многие дети заинтересовались программированием.
Здравствуйте, Мария! Будем Вам благодарны, если Вы поделитись своим опытом "Розвивальна казкотерапія при вивченні основ програмування" на МО учителей информатики Добропольского района.
Петренко С.В., г. Краматорск Конкурс "Бобёр" интересен, дети с удовольствием в нём участвовали. Были проблемы организационного плана (из-за карантина), в этом году надеемся на активное участие ребят в этом конкурсе. Для одарённых интересна и полезна была летняя школа "Юный программист" (рук. Кравец Г.П.). Планируем дальнейшее плодотворное сотрудничество.
Петренко С.В., г. Краматорск Нам тоже интересен опыт Самарской Марии Васильевны (матеріал з використання розвивальної казкотерапії в роботі з учнями при вивченні основ програмування). Будем благодарны и рады сотрудничеству!
Самарська М. В., м. Добропілля Уважаемая natali буду рада поделиться опытом применения развивающей сказкотерапии при изучения алгоритмизации и программирования в школе. Мои координаты указаны при регистрации. Тем более, что мы "почти" соседи. Пишите, звоните.
Самарська М. В., м. Добропілля В практиці роботи з обдарованими учнями при вивченні інформатики часто використовую розвивальну казку з гумором. Так, кожен розділ курсу програмування (наприклад, лінійні, розгалужені, циклічні алгоритми тощо) починаю саме з розгляду нетрадиційних задач казкового типу з елементами гумору. Такі задачі дуже зацікавлюють учнів і дозволяють у вигляді гри набувати перших навичок при розв’язуванні подібних завдань.
Самарська М. В., м. Добропілля При вирішенні таких казкових розвивальних завдань в дитини знімається своєрідний психологічний бар’єр щодо подібних із суто математичною моделлю. Адже в казці все і завжди легко вирішується, при цьому герої знайомих та улюблених з дитинства казок постають у вигляді нових даних з гумором та новим змістом. Пройшовши тренінг на розвивальних казкових задачах, школярі в подальшій роботі з теми зможуть легко впоратися з більш складними та формальними. При цьому матеріал теми засвоюється ніби «граючи» і не втрачається зацікавленість учнів. З метою закріплення теми по її закінченні, учням пропоную розробити свою нетрадиційну казкову розвивальну задачу за результатами вивченого.
Самарська М. В., м. Добропілля Зацікавити дитину основами програмування дуже нелегко. Тому й звертаюся до казок та інш. Я не вважаю себе великим професіоналом,і тому дуже вдячна Кравець Г.П., справжньому Майстру! Хочу висловити від свого імені та від імені дітей нашої школи, які брали участь в заняттях "Ерудит" велику подяку. Сподіваємось, що в Добропілля також відбудуться коли-небудь заняття Галини Петрівни з вирішення олімпіадних завдань, як і цього літа в Старобешевському р-ні
Ломакіна С.В., Мар'їнський район Доброго дня! В цьому році учні нашого району ативно прийняли участь в конкурсі "Бобер", більшість дітей задоволені результатами. Нажаль, дуже мало дітей беруть участь в олімпіадах з інформатики. На це впливає не лише контингент дітей, а й рівень підготовленості ввчителів. Для вирішення цієї проблеми для вчителів інформатики в районі проводяться семінари-практикуми, консультації з розв'язання олімпіадних задач.
Відповідідь: Корнев М.Н. Старобешевский р-н На базі облІППО фунціанує постійнодіючий семінар з цієї тематики, Літня школа для обдарованих дітей (в яку запрошуються учні й вчителя).
Дякуємо за активну участь у семінарі. Сподіваємось, що зміст роботи педагогічної студії допоможе вам у подальшій професійній діяльності. Вітаємо вас з початком навчального року! Бажаємо здоров'я, творчої наснаги, оптимізму, успіхів та активної життєдіяльності! З повагою організатори семінару
Добропілля
ОтветитьУдалитьСамарська Марія Василівна
Білозерської ЗОШ № 18 Добропільської міської ради
Практичний психолог, вчитель інформатики
mariyka21@inbox.ru
Самарська М. В., м. Добропілля
ОтветитьУдалитьВ рамках роботи з обдарованою дитиною пропоную, як практичний психолог та вчитель інформатики, матеріал з використання розвивальної казкотерапії в роботі з учнями при вивченні основ програмування.
Добрий день, Марія!
ОтветитьУдалитьПерешліть нам ваші матеріали та пропозиції для детального вивчення!
Лобадюк В.В. м.Торез
ОтветитьУдалитьВ этом году приняли впервые участие в Бобре,правда немного карантин перебил планы, но ничего, для первого раза не плохой результат, а главное детям очень понравился!
Лобадюк В.В.
ОтветитьУдалитьСподіваємося, що і надалі ваші учні будуть активно брати участь у різних конкурсах, турнірах, олімпіадах з інформатики.
Корнев М.Н. Старобешевский р-н
ОтветитьУдалить21-23 июня в районе проходили занятия для учеников по решению олимпиадных задач. Занятия проводила Кравец Г.П. Очень полезное и плодотворное мероприятие. Многие дети заинтересовались программированием.
Здравствуйте, Мария!
ОтветитьУдалитьБудем Вам благодарны, если Вы поделитись своим опытом "Розвивальна казкотерапія при вивченні основ програмування" на МО учителей информатики
Добропольского района.
Петренко С.В., г. Краматорск
ОтветитьУдалитьКонкурс "Бобёр" интересен, дети с удовольствием в нём участвовали. Были проблемы организационного плана (из-за карантина), в этом году надеемся на активное участие ребят в этом конкурсе.
Для одарённых интересна и полезна была летняя школа "Юный программист" (рук. Кравец Г.П.). Планируем дальнейшее плодотворное сотрудничество.
Петренко С.В., г. Краматорск
ОтветитьУдалитьНам тоже интересен опыт Самарской Марии Васильевны (матеріал з використання розвивальної казкотерапії в роботі з учнями при вивченні основ програмування). Будем благодарны и рады сотрудничеству!
Самарська М. В., м. Добропілля
ОтветитьУдалитьУважаемая natali буду рада поделиться опытом применения развивающей сказкотерапии при изучения алгоритмизации и программирования в школе. Мои координаты указаны при регистрации. Тем более, что мы "почти" соседи. Пишите, звоните.
Самарська М. В., м. Добропілля
ОтветитьУдалитьВ практиці роботи з обдарованими учнями при вивченні інформатики часто використовую розвивальну казку з гумором. Так, кожен розділ курсу програмування (наприклад, лінійні, розгалужені, циклічні алгоритми тощо) починаю саме з розгляду нетрадиційних задач казкового типу з елементами гумору. Такі задачі дуже зацікавлюють учнів і дозволяють у вигляді гри набувати перших навичок при розв’язуванні подібних завдань.
Самарська М. В., м. Добропілля
ОтветитьУдалитьПри вирішенні таких казкових розвивальних завдань в дитини знімається своєрідний психологічний бар’єр щодо подібних із суто математичною моделлю. Адже в казці все і завжди легко вирішується, при цьому герої знайомих та улюблених з дитинства казок постають у вигляді нових даних з гумором та новим змістом. Пройшовши тренінг на розвивальних казкових задачах, школярі в подальшій роботі з теми зможуть легко впоратися з більш складними та формальними. При цьому матеріал теми засвоюється ніби «граючи» і не втрачається зацікавленість учнів. З метою закріплення теми по її закінченні, учням пропоную розробити свою нетрадиційну казкову розвивальну задачу за результатами вивченого.
Самарська М. В., м. Добропілля
ОтветитьУдалитьЗацікавити дитину основами програмування дуже нелегко. Тому й звертаюся до казок та інш. Я не вважаю себе великим професіоналом,і тому дуже вдячна Кравець Г.П., справжньому Майстру! Хочу висловити від свого імені та від імені дітей нашої школи, які брали участь в заняттях "Ерудит" велику подяку. Сподіваємось, що в Добропілля також відбудуться коли-небудь заняття Галини Петрівни з вирішення олімпіадних завдань, як і цього літа в Старобешевському р-ні
Ломакіна С.В., Мар'їнський район
ОтветитьУдалитьДоброго дня! В цьому році учні нашого району ативно прийняли участь в конкурсі "Бобер", більшість дітей задоволені результатами. Нажаль, дуже мало дітей беруть участь в олімпіадах з інформатики. На це впливає не лише контингент дітей, а й рівень підготовленості ввчителів. Для вирішення цієї проблеми для вчителів інформатики в районі проводяться семінари-практикуми, консультації з розв'язання олімпіадних задач.
Петренко С.В., г. Краматорск
ОтветитьУдалитьБудет ли опубликован график инернет-конкурсов на 2010-2011 уч.год?
Корнев М.Н. Старобешевский р-н
ОтветитьУдалитьХорошо бы, организовать семинар по теме "Обдарованные дети" (конкретные методики выявления, методики работы с детьми).
Відповідь: Петренко С.В., г. Краматорск
ОтветитьУдалитьДивіться інформацію на нашому сайті.
Відповідідь: Корнев М.Н. Старобешевский р-н
ОтветитьУдалитьНа базі облІППО фунціанує постійнодіючий семінар з цієї тематики, Літня школа для обдарованих дітей (в яку запрошуються учні й вчителя).
Шановні Колеги!
ОтветитьУдалитьДякуємо за активну участь у семінарі. Сподіваємось, що зміст роботи педагогічної студії допоможе вам у подальшій професійній діяльності.
Вітаємо вас з початком навчального року! Бажаємо здоров'я, творчої наснаги, оптимізму, успіхів та активної життєдіяльності!
З повагою організатори семінару
Корнев М.Н. Старобешевский р-н
ОтветитьУдалитьВсем спасибо!
Скорик О.В. Пролетарский р-н
ОтветитьУдалитьСпасибо всем! с наступающим новым учебным годом!
Петренко С.В., г. Краматорск
ОтветитьУдалитьСпасибо большое всем! Желаем всем терпения, успехов и вдохновения!